احتمال بسته شدن مرز شلمچه از سمت عراق

به گزارش ارانیوز، فرماندار خرمشهر با اشاره به گسترش شیوع و پیک مجدد کرونا در خوزستان گفت: احتمال بسته شدن مرز شلمچه از طرف کشور عراق وجود دارد و از طرف کشور ایران نیز این موضوع، تابع سیاست های دولت است.

احتمال بسته شدن مرز شلمچه از سمت عراق

صداوسیما: محمد حیدری با اشاره به شرایط تردد در مرز شلمچه در شرایط گسترش شیوع و پیک مجدد کرونا در خوزستان گفت: حدود یک هفته است که با توجه به شرایط قرمز کرونایی به وجود آمده در خوزستان، ماموران بهداشت در مرز شلمچه حضور یافته اند.

وی اضافه نمود: عراقی ها و سایر اتباعی که با گذرنامه و ویزا وارد کشور می شوند، مورد آنالیز بهداشتی قرار می گیرند و علاوه بر تست اولیه کرونا، تست PCR نیز گرفته می گردد و در صورت منفی بودن جواب تست ها، اجازه ورود به کشور را خواهند داشت.

حیدری در مورد شرایط مراودات تجاری در مرز شلمچه توضیح داد: در حال حاضر مراودات تجاری کماکان برقرار است و مسافران خارجی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و داشتن گواهی بهداشت از کشور عراق و نیز انجام تست کرونا در ایران، در حال تردد هستند.

فرماندار خرمشهر با اشاره به گسترش شیوع و پیک مجدد کرونا در خوزستان گفت: احتمال بسته شدن مرز شلمچه از طرف کشور عراق وجود دارد و از طرف کشور ایران نیز این موضوع، تابع سیاست های دولت است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1207

به "احتمال بسته شدن مرز شلمچه از سمت عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بسته شدن مرز شلمچه از سمت عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید