اتکا به نیروهای جوان کلید حل مسائل کشور است

به گزارش ارانیوز، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: جهاد و شهادت به اسم الگویی برای خدمت و تخصص و خلاقیت و نوآوری برای حل مسائل کشور است.

اتکا به نیروهای جوان کلید حل مسائل کشور است

به گزارش، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: امروز در جشنواره ملی جوان نوآور ماندگار که مزین به نام شهید مدافع حرم، سید مصطفی موسوی بود، شرکت کردم. این مراسم به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران - غرب، برگزار گردید و علاوه بر بنده، دو همکار عزیزم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید هم از دولت در آن شرکت داشتند.

وی گفت: در این مراسم سه مفهوم که اهداف این جشنواره بر آن پایدار بود مورد بحث نهاده شد که برای اینجانب بسیار ارزشمند بود؛ این سه مفهوم جهاد و شهادت به اسم الگویی برای خدمت، تخصص و خلاقیت و نوآوری برای حل مسائل و توسعه کشور و اتکا به نیرو های جوان برای حضور موثر درعرصه های مختلف بود که از دید بنده می تواند کلید حل بسیاری از مسائل و مسائل مزمن کشور باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید نمود: در این جشنواره که در پی نوآوری و ابتکار در مسائل اجتماعی است و به اتکا جوانان متخصص و نوآور برای حل مسائل و آسیب های اجتماعی پایه گذاری شده، ابراز امیدواری شد که این اهداف نیک در سال های آینده بتواند منشاء تحول در حوزه اجتماعی گردد.

واعظی توضیح داد: در روز هایی که سرمایه ملی کشور ها بیش از منابع زیرزمینی و معادن، دانش، فناوری و نیروی انسانی نخبه و توانمند است، تقویت زیست بوم نوآوری و حمایت از همه کسانی که برای اعتلای دانش و فناوری در این مرز و بوم می کوشند، اهمیت به سزایی دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1472

به "اتکا به نیروهای جوان کلید حل مسائل کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتکا به نیروهای جوان کلید حل مسائل کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید