ابراز امیدواری جیمی کارتر برای استیضاح دونالد ترامپ

به گزارش ارانیوز، رئیس جمهور پیشین آمریکا از اقدامات رئیس مجلس نمایندگان این کشور جهت استیضاح دونالد ترامپ ابراز خرسندی کرد.

ابراز امیدواری جیمی کارتر برای استیضاح دونالد ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جیمی کارتر رئیس جمهور دموکرات دهه هفتاد میلادی آمریکا سه شنبه در گفت وگو با شبکه خبری ام اس ان بی سی ابراز امیدواری کرد تا دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی این کشور استیضاح شود.

به نوشته وبگاه بریت بارت جیمی کارتر در این گفت وگو گفت، از این که نانسی پلوسی رئیس مجلسکنندگان آمریکا انجام تحقیقات برای استیضاح ترامپ را با موفقیت به پیش می برد، مسرور است.

بر اساس این گزارش، رئیس مجلس کنندگان آمریکا سوم مهر به طور رسمی آغاز تحقیقات برای استیضاح رئیس جمهور این کشور را به دلیل مسائل مطرح شده در ارتباط با گفت وگوی تلفنی ترامپ با رئیس جمهور اوکراین گفت. رسانه ها نیز گزارش کردند که ترامپ در این مکالمه تلفنی تلاش کرد رئیس جمهور اوکراین را برای تحقیقات از کسب و کار جو بایدن و پسر او هانت تحت فشار قرار دهد. (جزئیات بیشتر)

به نوشته بریت بارت، جیمی کارتر در این زمینه گفت، من یک دموکرات هستم و همانطور که احتمالا می دانید احساس من نیز همانند هم حزبی هایم است. اما فکر می کنم باید واقعیت های موجود در این ماجرا را خیلی دقیق مشخص کنیم. بسیار مسرورم که رئیس مجلس کنندگان آمریکا مقدمات استیضاح را فراهم کرده و آن را با موفقیت به پیش می برد.

جیمی کارتر در سرانجام گفت: فکر می کنم خیلی بعید است که سنا این مسئله را تایید کند و رئیس جمهور از سمتش برکنار شود. اما با آشکار شدن حقایق بیشتر در این زمینه و اقدام هایی که ترامپ انجام داده، آنگاه استیضاح و کناره گیری ترامپ از سمت ریاست جمهوری امکان پذیر است.

در نظر سنجی های جدید اجرا شده در آمریکا نیز اکثریت اهالی این کشور از انجام تحقیقات جهت استیضاح رئیس جمهور آمریکا حمایت می کنند، در حالی که تقریبا نیمی نیز خواهان کناره گیری ترامپ از این سمت هستند. (جزئیات بیشتر)

سرانجامی پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 133

به "ابراز امیدواری جیمی کارتر برای استیضاح دونالد ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز امیدواری جیمی کارتر برای استیضاح دونالد ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید