آخرین شنیده ها درباره سرنوشت پروژه های ساختمانی در دوره فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران:در حالی که به دنبال شیوع ویروس کرونا و در نتیجه تعطیلی کارگاه های ساختمانی بازار ساخت و ساز در برزخ قرار گرفته، قرار است در روزهای آینده درخصوص شرایط این بازار در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گیری گردد.

آخرین شنیده ها درباره سرنوشت پروژه های ساختمانی در دوره فاصله گذاری اجتماعی

جهت دریافت خدمات میز و صندلی آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران در این زمینه قرار است در روزهای آینده ستاد ملی مبارزه با کرونا درخصوص نحوه انجام فعالیت های ساختمانی، توقف این فعالیت ها یا اعمال محدودیت در اجرای پروژه های ساختمانی و فعالیت های مربوط به ساخت وساز تصمیم گیری کند.

شنیده ها حاکی است قرار است در این زمینه پروتکلی تنظیم گردد که هرگونه فعالیت یا عدم فعالیت در بازار ساخت وساز بر مبنای این پروتکل وبا تبعیت از ضوابط آن انجام گردد. این در حالی است که قرار است این پروتکل با اولویت حفظ سلامتی و جان فعالان ساختمانی و سایر شهروندان تنظیم گردد. هدف ازتنظیم این پروتکل نیز رعایت فاصله گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور عنوان شده است. به این ترتیب و در صورت تصویب این پروتکل به زودی درباره سرنوشت ساخت و سازها تصمیم گیری و ساخت وساز بر مبنای آن انجام می گردد. در این رابطه چند سناریو مطرح است که تعطیلی 100 درصدی فعالیت ها و پروژه های ساختمانی یکی از آنها است. در صورتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا به این تصمیم برسد و در پروتکل محدودیت های مربوط به انجام فعالیت های ساختمانی در دوره خطر شیوع گسترده این ویروس توقف فعالیت های ساختمانی درج گردد، همه سازنده ها موظف به تعطیلی کارگاه های ساختمانی خواهند شد. با این حال در صورتی که این ستاد به این نتیجه برسد که می توان با رعایت ضوابط فاصله گذاری اجتماعی و همچنین مسائل و توصیه های ایمنی فعالیت های ساختمانی در سطوح مختلف ادامه پیدا کند، تعطیلی کارگاه های ساختمانی الزامی نخواهد بود و می توان با رعایت بعضی الزامات فعالیت های ساختمانی را ادامه داد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 488

به "آخرین شنیده ها درباره سرنوشت پروژه های ساختمانی در دوره فاصله گذاری اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شنیده ها درباره سرنوشت پروژه های ساختمانی در دوره فاصله گذاری اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید