همه چیز درباره گوشی تازه پرچمدار سامسونگ، عکس

به گزارش ارانیوز، سامسونگ مانند همواره همزمان با رونمایی از دستگاه نو خود، برای کاربران از قابلیت نوی رونمایی می نماید. گفته می گردد سال جاری قابلیت شگفت انگیز سامسونگ در قسمت دوربین و هوش مصنوعی دیده خواهد شد.

همه چیز درباره گوشی تازه پرچمدار سامسونگ، عکس

تینا مزدکی: سال جاری سامسونگ اولین محصول پرچمدار خود را، درست قبل از اینکه اپل و گوگل خط فراوری مربوطه خود را به روز نمایند، عرضه می نماید. سری گلکسی اس 24 سامسونگ هنوز در شایعات پرسه می زند، اما در حال حاضر به نظر می رسد که رونمایی سال آینده چیزی بیش از تغییرات و پیشرفت ها باشد. انتظار می رود گلکسی اس 24 اولترا که پرچم دار اصلی سامسونگ است، قابلیت های نو زوم ISOCELL این شرکت را به نمایش بگذارد که می تواند به سازنده یاری کند تا تاج و تخت خود را در بخش زوم دیجیتال حفظ کند.

تیتانیوم نیز به شاسی اولترا می آید تا آن را در مقابل طراحی سری پرو آیفون 15 قرار دهد. اگر از هوش مصنوعی در سراسر گوشی هوشمند خود خسته شده اید، یک خبر بد برای شما دارم: یک چت بات دیگر با گلکسی اس24 ارائه می گردد.

یکی از تصاویر منتسب به گلکسی اس 24

دوربین گلکسی اس 24 اولترا: زوم، زوم، زوم

در دو نسل گذشته گلکسی اولترا بیشترین زومی را که می توانستید از سامسونگ دریافت کنید، تا 100 برابر زوم دیجیتال بوده است. ما می دانیم که سامسونگ می تواند در این مسیر پیشرفت داشته باشد، اما هنوز باید روی عکس برداری کار کند و فناوری نو ISOCELL Zoom Anyplace قرار است به این امر یاری کند و احتمالاً همراه با گلکسی اس 24 اولترا عرضه خواهد شد. سامسونگ با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی آن را رسمی کرد، بنابراین انتظار می رود تا زمان عرضه اطلاعات بیشتری در خصوص قابلیت ها ببینیم.

  • آینده دبی را دیدن کنید/ پیش بینی ترسناک هوش مصنوعی/ عکس

  • اختراع شگفت انگیز دانشمندان در نسل نو کامپیوترها :ترکیب هوش مصنوعی با مغز کوچک!

ISCOCELL Zoom Anyplace یک ویژگی دوربین است که بخشی از سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی خواهد بود که به نماد سری Ultra تبدیل شده است. سامسونگ می گوید این ویژگی می تواند هم زمان میدان دید کامل و منطقه ها بزرگ نمایی شده روی ویدیو را ضبط کند، به طوری که ویدیو حتی زمانی که بزرگ نمایی می گردد، واضح می گردد.

منبع: gizmodo

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 آذر 1402 بروزرسانی: 26 آذر 1402 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 2003

به "همه چیز درباره گوشی تازه پرچمدار سامسونگ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره گوشی تازه پرچمدار سامسونگ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید