بازی UFC 5 برای کنسول ها معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش ارانیوز، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی از بازی EA Sports UFC 5 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس رونمایی نموده است.

بازی UFC 5 برای کنسول ها معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

با اینکه ابتدا در سال 2021 شایعه شده بود که این شرکت در حال آماده شدن برای آغاز کار روی UFC 5 است، کمتر از دو ماه پیش بود که با انتشار تیزری ساخت آن به طور رسمی تایید شد. حال بازی به طور کامل معرفی شده است و ظاهرا قرار است که پس از گذشت سه سال از نسخه قبلی بار دیگر بازیکنان علاقه مند به ورزش های رزمی ترکیبی را هیجان زده کند. این بازی با استفاده از قابلیت های رندر پیشرفته موتور فراست بایت (Frostbite)، از سطح تازهی از جزئیات بصری بهره می برد و انیمیشن ها به گونه ای است که باعث می گردد پیاده روی شخصیت هایتان تا قفس مبارزه بهتر از همواره و مانند یک رویداد واقعی به نظر برسد.

در این میان یک سیستم آسیب کاملا تازه در گیم پلی تنش و استراتژی مبارزه را افزایش می دهد. وجود این سیستم باعث می گردد که ضربه های دریافت شده و زخم ها بر تحرک، دفاع، استقامت و موارد دیگر تأثیر بگذارد. از طرفی اگر آسیب زیادی دریافت کنید، این پزشک است که آنالیز می نماید که آیا قادر به ادامه دادن مبارزه خواهید بود یا خیر. این سیستم بیش از 64 هزار آسیب صورت را با جزئیات بیشتر از همواره به تصویر می کشد که همگی تأثیرات واقعی بر قابلیت های شخصیت دارند.

برای دوستداران مبارزه روی زمین، فنون تسلیمی به فرمی تازه باعث می گردد که گلاویز شدن و کشتی روان تر و واقعی تر از همواره به نظر برسد و اگر دوست دارید که حریفان خود را ناک اوت کنید، بازپخش های سینمایی تازه، سرانجام مبارزات شما را با شکوه تر از همواره به تصویر می کشند. UFC 5 بعلاوه انیمیشن های کاملا تازهی را برای ضربات آرنج، حملات چرخشی و انواع مشت، لگد، زانو و غیره ارائه خواهد نمود. این انیمیشن های مهیج تازه و با جزئیات بالا از انیمیشن های مبارزان سنگین وزن، کیک بوکسورهای پیروز و دیگر سبک های مبارزه الهام گرفته شده است.

نسخه استاندارد بازی با قیمت 69.99 دلاری شامل بازی، دو Alter Ego، باندل 30th Anniversary Vanity، پنج بوست ایکس پی برای Career Mode و محمد علی کلی به عنوان یک شخصیت قابل بازی است. Alter Egos به شما امکان می دهند تا به عنوان مبارزان مورد علاقه خود در لحظات مشخص کننده ی زندگی شان مانند اولین حضور به عنوان یک مبارز در UFC، زمانی که عنوان قهرمانی را بدست آورده اند و موارد دیگر قرار گیرید.

نسخه 99.99 دلاری بازی در کنار بازی حاوی دسترسی زودهنگام سه روزه، مایک تایسون، فدور املیاننکو و محمد علی کلی به عنوان شخصیت های قابل بازی، باندل بروس لی، چهار آلتر ایگو، باندل 30th Anniversary Vanity، باندل اوریجینز و پنج بوست ایکس پی Career Mode است. البته لازم به ذکر است که شخصیت های مایک تایسون، فدور املیاننکو و محمد در نسخه های ذکر شده به عنوان جوایز پیش خرید بازی محسوب می شوند.

بازی EA Sports UFC 5 در تاریخ 27 اکتبر (5 آبان) امسال برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس /اس منتشر خواهد شد. در حال حاضر خبری از نسخه رایانه های شخصی بازی منتشر نشده است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 شهریور 1402 بروزرسانی: 21 شهریور 1402 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1990

به "بازی UFC 5 برای کنسول ها معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازی UFC 5 برای کنسول ها معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی UFC 5 برای کنسول ها معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید